niedziela, 14 kwietnia 2013

World seen beauty.

No cześć :) Znowu długo tu nie zaglądałam, ale jak zwykle brak czasu. Postaram się to nadrobić.
To może opiszę wczorajszy dzień, a był on świetny.. A więc wybrałam się z Roksaną i Krystianem do galerii. Pojechaliśmy tam około godziny 9 a wróciliśmy o 19, także chodziliśmy po sklepach 10 godzin, nogi trochę bolały, ale opłacało się i to bardzo. Kupiłam sobie bardzo dużo rzeczy jak nigdy, bo zawsze jak pojadę na zakupy to nie mogę się na nic zdecydować, a teraz  
kupiłam bluzę, kurtkę, koszulkę, spodnie, koszulę, bluzkę, kolczyki, bransoletki i pierścionek, a właśnie kupiłyśmy sobie z Roksaną pierścionki "przyjaźni" bardzo fajnę są. Oczywiście byliśmy jeszcze w KFC po cole z dolewką hah. I tak pięknie minął nam cały dzień, ale opłacało się zmarnować cały dzień na takie coś... 
A dzisiaj rano oczywiście kościół, a teraz byłam z Justyną i Kasią się spotkać, pogadałyśmy, dosyć śmieszni było. Potem doszła jeszcze do nas Sylwią z Marcinem, i tak zleciał kolejny dzień.. A lekcje jeszcze nie odrobione... a co tam tylko z Polskiego jest to luz.. Kurcze kolega obiecał mi że przyjdzie zainstalować simsy, pisał  mi o tym w środę a dzisiaj niedziela a jeszcze go nie ma... no cóż tyle bez tego przeżyłam to jeszcze poczekam, nic mi się nie stanie. 
W czwartek u nas w szkole ma być dyskoteka, ale nie wiem do końca czy to prawda, bo chłopak napisał tylko o tym na fejsie, więc może być lipa z tego. Już kiedyś też tak wszyscy mówili, że będzie a tu nie było, na ale nic i tak nie wiem czy bym poszła, bo jak zwykle nudy tam będą... 
 No dobra zbieram się odrabiać te lekcje bo już wieczór się robi. Pa :) 



Pokaże wam zdjęcia ubrań jakie sobie kupiłam (może nie są one świetne, ale ważne że mi się podobają) a więc :



Spodnie: Terranova/ cena 70 zł.

                                   

Kurtka: House / cena 80 zł

Bluza: Forever 18/ cena 30 zł 


Oczywiście to nie są wszystkie zdjęcia, bo niektóre wyszły dość dziwnie :D

5 komentarzy: