sobota, 20 kwietnia 2013

Cześć. Zastanawiam się czy nie usunąć tego bloga, nie mam tu o czym pisać i w ogóle.
Dzisiaj jeszcze dodam notkę, ale następnej chyba już nie będzie. No to tak, ten tydzień spędziłam dość ciekawie. W poniedziałek i byłam wreszcie na rolkach z dziewczynami, świetnie było, uwielbiam jeździć na rolkach, chyba tylko to lubię ze sportu.  We wtorek  byłam z bratem kupić telefon dla niego, kupił sobie LG SWIFT L5 , nawet fajny jest, ale ja i tak wolę swój, ja mam Samsunga Galaxy Y, może nie ma on takich dobrych funkcji jak Lg ale ja i tak lubię swój mały telefonik. Po zakupach byłam jeszcze na chwilę się przejść z Krystianem i Roksaną.W środę były mecze siatkówki, więc nie było lekcji, ale w sumie już bym wolała lekcje bo tam były straszne nudy. W czwartek była dyskoteka szkolna, jednak poszłam i jestem zadowolona w sumie, nie było tak źle jak myślałam, trochę się wytańczyłam. A dzisiaj byłam się spotkać z Roksaną,, siedziałam i gadałam z nią ok. 3 godziny,   było bardzo fajnie mam nadzieję że za tydzień będzie tak samo, w ogóle zaplanowałyśmy sobie że będziemy się spotykać co sobotę i będziemy coś wpólnie robić. Ciekawy ten pomysł. Dzisiaj było spotkanie do bierzmowania, oczywiście ksiądz się wydarł bo 20 osób nie przyszło i powiedziałam że ich nie dopuści do bierzmowania, takie gadanie, a pewnie i tak wszyscy pójdą. Dobra nie mam już co pisać, tak jak mówiłam nie będę tu już pisać często, może kiedyś jak mi się będzie chciało to coś zostawię po sobię. Dziękuję bardzo za te komentarze i w ogólem jesteście kochani. Żegnam, buziaczki :*





12 komentarzy:

  1. Wakacje ♥ http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. może lepiej zawiesić?
    Możesz również dużo rzeczy pozmieniać np. zacznij pisać krótsze notki, zmień czcionkę, szerokość bloga i ogólnie wygląd, komentuj więcej inne i nie poddawaj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. kotek <3
    Tak, fajnie jest spotykać się z przyjaciółmi w weekendy. Można obgadać cały tydzień. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje ;d

    anni-vitae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie usuwaj. Masz ciekawy blog. Jak nie masz pomysłu na posty, to dodawaj zdjęcia, albo rób jakieś konkursy że np. jakieś pracę techniczne na jakiś temat przesyłać na twoją pocztę albo po prostu nie pisz. Ale tylko nie usuwaj. Obserwuję.
    Pozdrawiam.

    ania-milena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie usuwaj :c Mam ten sam telefon ;3 Obserwuję +mam nadzieje, że jeszcze zmienisz zdanie karola-oliv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie usuwaj ! potraktuj bloga jak elektroniczny pamietnik za kilka lat do niego zajrzysz i bedzie ci milo wspominac ;)

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowanie jesli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blogg obserwuje i liczę na rewanż :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak coś to zawieś. Ale nie usuwaj. Ja mam tak, że jak coś zablokuję, zawieszę to po chwili to odblokowuję bo się przyzwyczaiłam. Mój blog jest już częścią życia dla mnie.
    Jak nie masz pomysły na notki to dodaj zdjęcia robione przez Ciebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. lovely pics
    great blog

    please visit: http://trendybutterfly.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog. ;3

    Zapraszam
    discidone-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń