środa, 10 kwietnia 2013

Paradise..

Wreszcie dzisiaj znalazłam czas na napisanie posta. Kompletny brak czasu ostatnio, tylko szkoła, dom, lekcję i tak w kółko. Ostatnio robiłam makietę na ten konkurs, ale oczywiście pani jeszcze nie pasuję i muszę jakieś drzewka dorabiać, no ale nic.  Dobrze, że już się zbliża ta długo wyczekiwana sobota, czuję że będzie fajnie. Dzisiaj w szkole lajtowo i trochę śmiechowo.
Można powiedzieć, że wszystko się wreszcie układa, no może z jednym nie, ale cóż nic na to nie poradzę. Wreszcie robi się ciepło z czego bardzo się cieszę, bo jak już pisałam, będzie można wyjść na dwór i porobić coś ciekawego. Dzisiaj muszę się jeszcze trochę  uczyć na geografię, bo mam tylko jedną ocenę i mogę być pytana. Na angielski mamy napisać recenzję jakiegoś filmu chyba wybiorę "Trzy metry nad niebem".
Muszę zamówić sobie jakieś kosmetyki z AVON'u szczególnie zastanawiam się nad kupnem jakiegoś szamponu z odżywką, bo mój teraźniejszy mnie bardzo wkurza. Chcę sobie jeszcze kupić lakier do paznokci. Właśnie może polecicie jakiś dobry szampon którego używacie? Byłabym wdzięczna :) Zaraz muszę iść się ogarnąć, bo kuzynka przyjeżdża, także cześć :)





27 komentarzy:

  1. Świetne zdjecia :) Ja używam szmponu z avon z linie advance techniques i jestem bardzo zadowolona z efektu. Uwielbiam 3m nad niebem! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zastanawiam się nad jego kupnem :) Dziękuje za radę :D

      Usuń
  2. Uwielbam Avon :)
    zapraszam do siebie ruedeparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam z avonu takiego też z advance techniques , zielonego .. świetnie pachnie *_* i ogólnie fajny jest ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kokardka :) fajne pozytywne zdjęcia :) jeśli chodzi o avon, to mam kilka pojedyńczych ulubieńców i tyle :)
    Może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jakie fajne Inspiracje *.*
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog :) a obrazki śliczne :)
    Może wzajemne obserwacje??
    odpisz u mnie :)jak możesz :)

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak robisz to ,ze leci u cb muzyka ?
    (odpisz u mnie :) )

    OdpowiedzUsuń
  8. Nareszcie New Notka ! : ) Śliczny Kok.*.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na nową notkę oraz obserwuję. ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. kurtka z pierwszego zdjecia, ideal !

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka z pierwszego zdjecia boska!Zapraszam do mnie i na fanpage,obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  12. my też pisaliśmy recenzję :)
    ja wybrałem chyba Avatar :D
    aby łatwiej było ;p

    miło, że obserwujesz mojego bloga :)

    pozdrawiam, Dejwid ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam ci marizę, podobna do Avonu, a tańsze <33

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam Twojego bloga. świetne notki, zdjęcia i muzyka <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja używam serii Gliss Kura, według mnie świetne szampony, wypróbowałam kilka i najbardziej polecam różowe. Różowa odżywka w spryskiwaczu jest przewspaniała i łatwo po niej rozczesać włosy! :) Ale szampony z Nivea też są godne polecenia - super nawilżają. Bardzo podobają mi się zdjęcie, które wstawiasz... no i muzyka oczywiście! Obserwuję z chęcią i mam nadzieję, że Ty zaobserwujesz mnie ;> Pozdrawiam serdecznie :*!
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ujęłaś moje serce Imagine Dragons, U2, Gun's N'Roses i Johnem Lennonem! <3

      Usuń
  16. jasne że obserwujemy. zastanawiam się dlaczego nei zrobiłam tego wcześniej;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia, a najbardziej podoba mi się stylizacja na pierwszym z nich. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej wspomniałaś o kupnie szamponu i odżywki w Avonie..na moim blogu znajdziesz recenzję jednego z szamponów którego ja osobiście używam..może zachęci Cię ona do zakupu :) Dołanczam do obserwatorów Twojego bloga i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny blog.
    Ja juz obserwuje, jesli masz ochote, takze zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia <#.
    współczuję :D.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ze swojej strony bardzo polecam szampon Loreal Elseve Arginine Resist x3 i oczywiście olej rycynowy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnie zdjęcie najlepsze *.*
    anni-vitae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń