poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Birthday..

Cześć :) A więc dziś są moje urodziny, w sumie zwykły dzień. Nic ciekawego się nie zdarzyło, oprócz tego, że jestem już rok starsza. Chciałabym bardzo podziękować wszystkim za życzenia słowne, na gg, na fejsie, sms-y. Szczególnie chciałabym podziękować ROKSANIE, dostałam od niej NAJPIĘKNIEJSZE ŻYCZENIA, jesteś KOCHANA I NAJLEPSZA. W środę się już widzimy, tylko z tego powodu chcę szkołę. Gdyby nie parę osób, których naprawdę lubię, nie chodziłabym tam wcale. Mam dość tego codziennego wstawania, odrabiania lekcji z dnia na dzień. Dobrze, że niedługo już ta wycieczka, chociaż sobie wszyscy odpoczniemy. 
 Dobra, ale nie zanudzam już o szkole.. Święta prawie zleciały, zdecydowanie za szybko. Trochę nie czuję tych świąt jest za zimno, ale podobno ma się ocieplić dopiero pod koniec kwietnia :/ Nic na to nie poradzimy niestety... 
  Oglądałam dzisiaj "Ja wam pokaże!" jest to dość stary film bo z 2006 i może dla niektórych trochę nudny, bo o miłości, ale na mnie wywarł bardzo duże wrażenie. Byłam zaciekawiona aż do końca  co przy nie wielu filmach mi się zdarza... Co by tu jeszcze napisać? Hmmm.... bardzo chciałabym się już wybrać do galerii z Roksaną i Krystianem, ale na razie to nie możliwe ze względu na pogodę... Ta pogoda to już chyba wszystkich dobija. Chcę już wyjść na rolki, chce się codziennie spotykać z Roksaną , Kasią i Justyną, chce już garaże i namioty, chce już te mecze wgl chce już ciepło.CZY TO TAK WIELE? Dobra nie zanudzam już :D 
           

8 komentarzy:

  1. O jak mi miło <3
    To Twój dzień Kinia <3
    W wakacje wszystko będzie jeszcze lepsze, zobaczysz! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. W taki razie spóźnione, ale co tam...
    100 lat ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, ja również dopiero teraz :
    Spełnienia marzeń ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i uwielbiam słuchać muzyki na twoim profilu .. haha :D to takie ważne :D

      Usuń
  4. Najlepszego ;))
    Bardzo chętnie bym się dodała gdybyś miała na pasku bocznym, ale aktualnie nie widzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog i Wszystkiego Najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń